Selamat Berblogging Semua..

Selamat Berblogging Semua..

Thursday, September 1, 2016

Saya dan Tupperware

Assalamualaikum
Salam sejahtera kepada semua yang singgah

Apa khabar u ol? rindu betul nak buat entry..banyak cerita di peram sebab kemalasan yang amat..
Tambahan dengan badan kurang sihat..saya tak sakit cumanya lenguh-lenguh, sakit pinggang..almaklumlah si kecik tu sepanjang malam nak bergayut sajerr..ummi nyer ni pon tido malam tido-tido ayam jer..

Malam tadi, akibat kesakitan sangat, ku merajinkan diri untuk bertungku..alhamdulillah hari ni ada rasa sedikit kesegaran..n hari ni terase ade kekuatan nak berkongsi aktiviti terkini..

ME AND TUPPERWARE!! 

yeayy, excited nak bagitau, saya dah join member and start berbisnes dengan tupperware bermula April 2016..
Seronok sebab dapat barang-barang seperti kat atas ni...bila join member and attend assembly, memang best dapat banyakk free gift..

Sebelum ni saya join juga avon, cosway, rorine, alfio raldo...bisnes juga kecil kecilan..dan kini saya memilih tupperware sebab stokis berhampiran dengan rumah dan saya rasa peminat tupperware ni tak pernah susut...sentiasa bertambah..dan yang paling penting produk tupperware memang terbaikk..

Selain dari untung runcit yang kita dapat hasil jualan, sebagai ahli boleh juga mengumpul point untuk dapatkan komisyen. Saya ni berjual bukan fikir nak untung sangat, cuma seronok dapat buat sesuatu yang lain daripada rutin harian...insyaallah kerja makan gaji yang Allah kurniaan adalah keutamaan sebab saya sayyanggg pekerjaan saya..

Semoga semua yang Allah pinjamkan ini bermanfaat untuk ku di dunia dan akhirat..

Wassalam.


No comments:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...