Selamat Berblogging Semua..

Selamat Berblogging Semua..

Thursday, September 3, 2015

Tropika Baby Herbal Cream

Assalamualaikum...

Nak tumpang iklan sekejap...:)


Saya dah guna krim tropika ni start dari baby irfan baru lahir. Masa di KL dulu senang nak mencari krim ni sebab ada kedai baby yang berdekatan dengan rumah. 

Tapi bila pindah ke Bentong, puas mencari...tak jumpa agent di mana. So hari tu decide beli secara borong dari Tropika Beauty. Untuk kawan-kawan yang belum pernah guna krim ni, memang saya sarankan sebab sesuai untuk baby yang selsema dan batuk. Senang guna krim ni dan alhamdulillah nampaknya serasi dengan anak saya.

Sesapa yang memerlukan Tropika Baby Herbal Cream terutamanya di Bentong, Pahang boleh emel saya leynarar@gmail.com sebelum kehabisan yer. Saya jual RM38. Sapa yang nak saya pos kena bayar caj penghantaran lah yer. Lain-lain info boleh rujuk pada flyer Tropika Beauty as attach yer. Ok tenkiu.

Wassalam. 

No comments:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...